quarta-feira, 16 de novembro de 2011

Bem vindos! - Welcome!!

  heyy! Inaugurating the nwe and first Brazilian SL Blog about decorating!! Howww much happiness!!! 
Okay, I'll start his post, thanking my coined Eli Moleno and my sister Antonia Millar, especially, who are helping me in this wonderful new venture. Tyy for the help!! You're 10000000000!! And my family, who always support me! Love you guys! 
   Weell, you may be wondering who is this crazy girl who speaks to you, all right?! LOL' So, my name is Bianca Erin, nice, very nice to meet you! I'm Brazilian, and i live in Rio de Janeiro. I'm play Second Life since December 1th of 2008.. lol  What about my professions, i had too many!! I already promoter, offcer, helper, etc etc.. but, i'm devoted to photography since 2009. 
    Anyway, i think it's kiund of hard to describe myself like this... So, gradually you'll know me and i'll know every one of you! *-*   
   Btw, i really hope you enjoy our blog. Our, YES! Mine and (especially) yours!
   Thanks in advance, affection and good'll to you be reading this post. Ahhhn!! Feel fully free to pass me come tips!!! :)
xoxo :*


                                                                ♥                          ♥

  Inaugurando o novo e 1° blog sobre decoração SL Brasileiro! Quanta felicidade!
Tá, vou começar este post agradecendo ao meu cunhado Eli Moleno e minha irmã Antonia Millar, especialmente, que estão me ajudando nessa nova e maravilhosa empreitada. Obrigada pela ajuda de vocês!! Vocês são 10000000!! E a minha família que sempre me apoiam!! Amo vocês!
   Bom, vocês devem estar se perguntando quem é essa maluca que vos fala. Acertei?! HAHAHAHA ' Meu nome é Bianca Erin, muito prazer. Sou brasileira e moro no Rio de Janeiro. Jogo desde o dia 01 dezembro de 2008. hahaha.. Profissão? Bom, ja tive muitas: promoter, officer de algumas lands, helper, etc e etc... Mas a que estou me dedicando desde 2009 é de fotógrafa.
   Enfim, acho que é meio difícil eu me descrever assim.. Aos poucos vocês vão me conhecendo, e eu conhecendo cada um de vocês.
    Espero realmente que gostem do nosso blog. Nosso sim! Meu e (principalmente) de vocês!!
Agradeço desde já, o carinho e a boa vontade de vocês ao estarem lendo esse post. Ahhh! Sintam-se avontade para me passarem dicas.. :)
 Beijoss :*

Nenhum comentário:

Postar um comentário